معرفی ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC (بخش دوم)

ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس , کیفیت ظرفشویی زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس , قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284 , ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , ظرفشویی زیمنس SN26M284 , ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC , قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC , امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه
به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

معرفی ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC (بخش دوم)

این ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه از 6 برنامه اصلی شستشو برخوردار است از چندین برنامه ویژه دیگر نیز بهره گرفته است که مهمترین آنها شستشوی قوی، شستشوی بهداشتی، شستشوی نیمه بار و شستشوی متغیر می باشد. در شستشوی بهداشتی ظروف با دمای بسیار بالا شسته می شوند و لکه و باکتری‌های موجود بر روی سطح ظروف از بین می روند. شسشوی نیمه بار نیز برای مواقعی مناسب است که تعداد ظروف کثیف کم باشد و تمام فضای داخلی ماشین کاملا پر نشود، با انتخاب این حالت مصرف آّب و انرژی به 1/2 کاهش پیدا می کند.

موتور iQdrive

کمپانی زیمنس برای تامین قدرت ماشین ظرفشویی SN26L880GC از یک موتور خاص استفاده کرده است که تمام تکنولوژی و فناوری ساخت آن مختص به خود این کمپانی می باشد. این موتور که به موتور iQdrive معروف است قادر است که با مصرف انرژی کمتر و زمان برنامه‌های کوتاهتر عملکردی یکسان و کاملا بهینه را نسبت به موتورهای معمولی از خود به جای بگذارد. باید گفت همه چیز توسط این موتور به بهترین شکل انجام می گیرد و در نهایت طول عمر بالا و استهلاک کمتری را برای آن به ارمغان می‌آورد. مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی به حدی پایین است که در نهایت منجر به اخذ برچسپ انرژی ++A شده است.

علاوه بر مجهز کردن ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس مدل SN26L880GC به این موتور فوق‌العاده کم مصرف، قابلیت‌های دیگری نیز برای کاهش انرژی و ایمنی بیشتر دستگاه در نظر گرفته شده است که می توان به سیستم تشخیص نشتی آب، سیستم Aqua Sensor و سنسور تشخیص میزان بار اشاره کرد. سیستم ضد نشتی آب در صورت سوراخ شدن شلنگ آب و یا هر گونه نشتی دیگر شما را از وجود آن مطلع ساخته و از ادامه کار ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند. همچنین سیستم (Aqua Sensor) و سنسور تشخیص میزان بار نیز بسته به میزان ظروف و کثیفی آنها آب و مواد شوینده را مصرف و به کار می برند که خود این موضوع نیز موجب کاهش انرژی و آب مصرفی دستگاه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC, کیفیت ظرفشویی زیمنس, قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس, قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC,



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 2:53

به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید.
ایمیل مدیر :


خبرنامه تحلیلی هیلی بیلی
فروشکاه تی وی سیتی
قیمت بانه کولر گازی






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::